En god og stabil vicevært lige ved hånden
Vi tilbyder et alternativ til den klassiske vicevært – på en fleksibel og økonomisk attraktiv måde. I samarbejde med flere virksomheder og boligkomplekser har vi udviklet et koncept, hvor vi ved hjælp af tjeklister til det faste personale (rengøringspersonalet, trappevaskeren, gartneren m.fl.), der kommer til ejendommen, holder styr på, at opgaverne udføres korrekt og på rette tidspunkt.
Tjeklisten består af de forskellige opgaver, der skal udføres med et fast interval, fx:
- Tjek af belysning
- Tjek af brandmateriel
- Tjek af installationer
- Aflæsning af forbrug (el, vand m.m.)
- Generel gennemgang af arealerne for pludseligt opståede skader.
Hvis vi finder uregelmæssigheder, løser vi dem på stedet eller rekvirerer de nødvendige fagfolk i samråd med ejeren.
Derudover kan vi tilbyde at varetage opkald fra beboere og flytterapportering i et tæt samarbejde med ejeren eller ejendomsadministrationen.